نحوه عضویت در خبرنامه سایت

image

نحوه عضویت در خبرنامه سایت

خبرنامه امکانیست که در بسیاری از سایت‌ها مشاهده می‌کنید و موجب می‌شد در صورتی که سایت مورد نظر مطلب جدیدی ارائه داد و به روز رسانی شد، از طریق ارسال ایمیل به پست الکترونیکی کاربر، او را از این به روز رسانی مطلع کند. به دلیل اینکه مشاهده شده است بسیاری از کسانی که قصد عضویت در خبرنامه سایتی را دارند، این کار را به درستی انجام نمی‌دهند، در این آموزش از پایگاه آموزشی AD3 نحوه عضویت کامل در خبرنامه سایت‌هایی مانند ما که از فیدبرنر(feedburner) استفاده می‌کنند را یاد خواهیم داد.

برای عضویت در خبرنامه هر سایت، باید به دنبال کادر عضویت در آن سایت بگردید. برای مثال کادر عضویت در خبرنامه سایت ما در بالای صفحه سایت، سمت راست قابل مشاهده است. و سپس آدرس ایمیل (ایمیل ندارم: آموزش کاملا فارسی ساخت ایمیل در سایت گوگل را مشاهده نمایید.) خود را به صورت دقیق و کامل وارد نمایید.مانند شکل زیر. مثلا اگر ایمیل شما alialavi@yahoo.com است، در کادر به جای ایمیل ما که ad3ir@yahoo.com است، alialavi@yahoo.com را وارد نمایید. و کلید عضویت را بزنید.

نکته: آدرس ایمیل مانند آدرس سایت‌ها مقدار www. را در اول خود ندارد. پس آدرس www.test@test.com اشتباه است و مقدار درست آن test@test.com می‌باشد.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

هنگامی که کلید عضویت را زدید، پنجره‌ای شبیه به تصویر زیر برایتان باز می‌شود که باید کد مشخص شده را در کادر مربوطه وارد نمایید و سپس برای ثبت نهایی کلید Complete Subscription Request را بزنید.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

اگر کد امنیتی را به درستی وارد نکرده باشید، مجددا باید کد جدید را وارد نمایید و اگر به درستی این کد را وارد کرده باشید پیام زیر برای شما به نمایش در می‌آید و از شما می‌خواهد که ایمیل خود را برای تایید عضویت چک نمایید. برای بستن این پنجره Close Window رو بزنید.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

خب حالا باید آخرین قدم رو انجام بدیم. برای همین وارد ایمیلی که در اینجا ثبت کردید بشید. مثلا اگر یاهو بوده از آدرس www.mail.yahoo.com وارد ایمیل یاهو و اگر جیمیل بود از آدرس www.gmail.com وارد ایمیلتون بشید. (ایمیل و پسورد رو وارد کنید برای ورود به محیط ایمیل)

اگر ایمیل یاهو رو باز کردید وارد قسمت اینباکس (inbox) یاهو بشید تا لیست ایمیلهاتون رو مشاهده کنید.

نکته: احتمال دارد ایمیل تایید در قسمت اسپم (Spam) باشد. پس اگر در inbox ایمیل نبود حتما قسمت اسپم رو هم چک نمایید. و مانند شکل زیر ایمیل تایید عضویت رو باز کنید.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

هنگامی که ایمیل باز شد تصویری مانند شکل زیر می‌بینید که باید روی لینک مشخص شده کلیک نمایید تا ثبت نام شما تایید گردد.

شاید برای عده‌ای این سوال مطرح شود که چرا باید عضویت را تایید نماییم؟ پاسخ این است که شاید کسی غیر از شما ایمیل شما را بدون اجازه در سایتی ثبت نمایید و این تایید، از ثبت بدون اجازه ایمیل شما در سایت‌ها جلوگیری می‌نماید.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

بعد از کلیک روی این لینک صفحه‌ای مانند شکل زیر برایتان باز می‌شود که پیامی مبنی بر تایید ایمیل شما و کامل شدن عضویتتان را می‌دهد.

www.ad3.ir - آموزش عضویت در خبرنامه سایت (feedburner)

عضویت شما کامل شده است و شما عضو خبرنامه پایگاه آموزشی AD3 هستید و بعد از ارسال مطالب جدید برایتان ایمیلی ارسال می‌گردد و لیست مطالب جدید را برایتان به نمایش می‌گذارد.

اگر از جیمیل هم استفاده می‌کنید دقیقا همان مراحلی که برای ایمیل یاهو ذکر شد، برای جیمیل هم دنبال کنید.